4 Ekim 2011 Salı

Herkese Merhaba,

Nasıl başlanır bilemem ama ilk defa blog kurdum ve kendimce saçmalayacağım. Açıkçası nasıl başlanır onuda bilmiyorum. İşin en güzel yanı buradaki herşey bana ait ve herşeyi birer köşeye atıp darma dağınık bir görüntüye büründürebilirim. Zamanım olursa toparlar ve yine dağıtma evresine geçebilirim.

Kısaca kendimden bahsedeyim. Adım Marsis daha doğrusu içerisinde bulunduğum platform beni bu isimle tanıyor. Günümüz dünyasının sanal dünyalarda sürdürüldüğü hayat verme savaşının yöneticilerindenim. Eğlence dünyasında savaşın ve kavga eden bir insan topluluğunun kanayan yarasıyım. Bu dünyada beni Marsis olarak bulabilirsiniz.



Kısaca Marsis ve anlamı:

Diktatör ve kuralcı kimliğiyle sanal dünyada acımasız biri olarak bilinen Marsis gerçek dünyasında müzikle haşır neşir olmuş ve yine kendince hayata dair kuralları olan biri. Eğlenceli ve çenesi düşük biri olarak baş şişiren bir tip. En büyük özelliği ise Marsis ismiyle uyuşması.

Marsis; Artvin'in Arhavi ilçesine bağlı Yusufeli beldesiyle Rize'nin Fındıklı ilçesi arasında bulunan 3.340 rakımlı bir dağdır.

Marsis, ismiyle nasıl mı uyuşuyor? Aşağıdaki resimde Marsis Dağından küçük bir kare var, eğer kıyas yapabiliyorsanız görünenin ardını yani görünmeyeni farkedebilirsiniz.



Eğer dağın zirvesinde değilseniz asla yukarıdan nasıl göründüğünü bilemezsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkür Ederiz.