7 Mayıs 2012 Pazartesi

Game In My Campus [Joygame]

Joygame ve Game In My Campus

Geçtiğimiz hafta Eskişehir Anadolu Üniversitesi bünyesinde gerçekleştirilen oyun fuarına Joygame yine damgasını vurmayı başardı.
Anadolu Üniversitesi Bilgisayar Kulübünün hazırladığı bu güzel projede oyun sever öğrenciler eğlence dolu bir atmosferde zaman geçirdiler. Sadece zaman geçirmekle kalmadılar muhteşem hediyeler de kazandılar.

Etkinlik boyunca katılımcılar hem teknolojinin yeni yüzüne uyarlanmış olan oyunları oynarken hem de çocukluk yıllarımızın vazgeçilmezi olan atari konsollarıyla eski günleri yad ettiler.


Fuarda JoyGame dışında ARMA, Oyungezer, BBM Turkey, Medyasoft, Kaspersky, Arma Bilgisayar ve NVIDIA'da yerlerini aldı.

Wolfteam ve Zombirock oyunlarında düzenlenen turnuvalar sonucunda Emre Balkaya 'Wolf Team' oyununu, Batuhan İnce ise 'Zombi Rock' oyununu kazanarak tablet bilgisayarın sahibi oldu.

Joygame ayrıca Türkiye'de yeni yeni duyurduğu iki farklı oyununun ("S2 Son Silah" ve "MStar") tanıtımını yaptı ve oyun sevenlerin heyecanına sundu.

Joygame ekibi "Game In My Campus" serüveninde Skyman, Shield, Lillian, Amonra, Orgulas, Joypark ve Shinkai olmak üzere 7 birbirinden renkli görevlisi ile yer aldı.

Fuarda Kehanet Oneline ve MStar'ın temsilciliğini yapan Oyun Görevlisi Lillian ile yaptığımız küçük bir Eskişehir sohbetiyle sizleri baş başa bırakıyorum.


- Merhaba Lillian,
03-04 Mayıs tarihlerinde Anadolu Üniversitesinde düzenlenen "Game In My Campus" fuarına Joygame ekibinin bir parçası olarak katıldın. Bu fuarda Kehanet Online ve MStar'ı temsil ederken aynı zamanda diğer ekip arkadaşlarınız gibi Joygame'i temsil ediyordun.

Bize Eskişehir macerandan biraz bahsetmeni istiyorum.

- Açıkcası bu etkinlik benim için çok anlamlıydı. Öncelikle Joygame ailesi ile beraber ilk defa şehir dışı bir etkinliğe katıldım ve yine ilk defa oyun görevlisi olarak bir etkinlikte bulundum.

Elbette bayan oyun görevlisi olarak gitmek gerçekten ayrıcalıktı. Çünkü canlı kanlı bir bayan oyun görevlisi ile karşılaşan bir çok kişi bu duruma çok şaşırdı. Bu beni bir yandan Türkiye'de sayılı bayan oyun görevlilerinden biri olduğum için gururlandırırken; bir  yandan da üzdü ama bir kere şunu daha iyi anladım ki; ülkemiz hala oyunda cinsiyet ayrımı yapmakta.

Ben bir bayan olarak bu işi severek yaptığımı, hatta benim de bir çok oyunu oynadığımı söylediğimde hemcinslerim de dahil bu duruma şaşıranlar oldu. :)
Bu arada Kehanet Online oyununa ilgi oldukça çoktu, MStar da bir çok oyuncu için ilginç ve ilgi çekici geldi. Eskişehir derseniz muazzam bir şehir. Her yerde öğrenciler cıvıl cıvıl, şehirde oldukça fazla heykel gözüme çarptı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkür Ederiz.