25 Mart 2012 Pazar

Marsis Cephesi [Görev Değişikliği]


Merhaba Asmara Halkı,

Uzun zamandır birlikteyiz. Öyle ki 22 Mart 2011 tarihinde bu ofiste yerimi aldım ve "Marsis'in Merhaba Etkinliği" (26.03.2011) ile resmi olarak Son Destan Topluluk Yöneticisi olarak ilan edildim.

İlk kehanetim "Kantışının Öfkesi" paketi için "Belki yarın, belki yarından da yakın" diyerek sizlere seslenişim oldu ve bunu söyledikten 2 gün sonra 30 Mart 2011 tarihinde Kantaşının Öfkesi yaması Son Destan sunucularına yüklendi.


Bu ofiste herkes birer oyuncu ve oyunların içinde yer alan bireyler. Ben de oyunculuk geçmişi 2002 yıllarına dayanan acemi bir oyuncuyum. Bu yönüm görevim boyunca sizleri anlamama ve hoşgörülü olmama yaradı.

Geçmişe baktığımda birçok kez tepki almış olmam beni yıldırmadı aksine ateşledi. Her defasında daha emin adımlar attım. Yöneticilerim her konuda destek olup, çalışmalarım sonrasında takdirlerini eksik etmediler. (Her birine sonsuz teşekkürler.)

Kısaca geçtiğimiz 1 yılı özetlemek istiyorum.

Marsis Son Destan platformlarına geldi. Beraberinde Son Destan, ORGULAS ve HERMOD (Bizden eski bir görevlidir ama sonradan ilan edilmiştir) gibi iki değerli görevliyi bünyesine kattı.
Son Destan ekibi Esculope, Orgulas, Hermod ve Marsis, Durkaen liderliğinde Mullrian'ın yönetiminde şekillendi.

Peki Son Destan'da neler yaptık?

→ 6.000'den fazla talebi çözüme ulaştırma.
→ Forum üzerinden 2730 farklı üyemizle toplam 16380 mesajlaşma.
→ 40'tan fazla etkinlik.
→ Son Destan'da hiç yapılmamış 60 farklı kampanya.
→ Tüm sorunlara hızlı ve eksiksiz çözüm üretmek için gece gündüz çalışıldı.

Sonrasında ise Sayın Mullrian, Esculope ve Orgulas ile birlikte farklı bir departmanda başarılarını sürdürmek için yer almaya başladı.

Geride kalanlar bizlerdik. Peki biz kısmında Marsis neler yaptı?
Kehanet Online Türkiye Turunu sorunsuz bitirdi. Son Destan TY ve OG yetkilisi, Kehanet Online TY ve OG yetkilisi olarak sorumluluklarını arttırdı. Destek sistemine katkıda buludu. 770 farklı üyesiyle toplam 4760 kez yazıştı.

Görevim boyunca adil olduğumu düşünüyorum ki son zamanlarda çok yorgun olduğum da kesin. Bu platforma yabancı biri değilim. Fakat ekranın bu yüzünden bakmadıkça asla bizlere hak veremezsiniz. Bu yüzden kimseye kırgın da değilim.
Hakkımda yapılan tüm karalama ve kötü sözlere karşılık her zaman hoşgörülü olmaya çalışırken, takdir ve tebriklerinizi de hakedecek çalışmaların sahibi olmayı umarım başarabilmişimdir.


Topluluk Yöneticiliğim boyunca Son Destan için görevimi hakkıyla yerine getirdiğimi düşnüyorum. En azından hala bu ofiste bir sandalyem ve her zaman yanımda olan çalışma arkadaşlarım var. ;)

Ve işte bugün 22.03.2012 bu ofiste masamı gösterdikleri ilk günün üstünden tam 1 yıl geçmiş.
1 yılda daha neler oldu neler. Tabii bunlar gizli bilgi açıklamak olmaz. ;)
Şimdi bu yazı bir veda kokusu taşısa da benim için güzel bir başlangıç.
Sadece benim için mi? Tabii ki hayır.

İşte karşınızda çalışma arkadaşım ve yeni Topluluk Yöneticiniz Veritas.

Kendisine aramıza Hoş Geldin diyorum ve Son Destan için başarılar diliyorum. An itibariyle Joygame Son Destan departmanından ayrılmış bulunmaktayım.

Marsis'e ne mi oldu?

"Yazın havai güzel oluyormuş. Aslında Amrasamandil ve Drakkahn'a baş belası olmak için peşlerine düşsem mi? Shield buraları çevirip işleri yoluna koyar. Bu arada heeey ben daha deniz için şortumu almadım beni bekleyiiiiiin"


Not: Joygame Bünyesinde Farklı Bir Departmanda Görevime Devam Etmekteyim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkür Ederiz.