25 Nisan 2012 Çarşamba

Benimle Dans Eder misin? [MStar]

Soruma cevabınız "Evet" ise bu yazıyı okudukça dans pistine doğru adım atacaksınız. Eğer "Hayır" cevabıyla karşılık verecekseniz yazınının devamında bu düşüncenizin değiştiğini hep birlikte göreceğiz.

"Mstar" ismine aşinalığınız şimdiden başlasın. Gerçek hayatta dans edemiyor musunuz? Sevgiliniz o ilginç dans figürleriyle sahnede sizi kavalyesi olarak görmek istiyor ama sizin o taraklarda beziniz yok mu? O halde bir Mstar olabilirsiniz. Şaka yapmıyoruz çok ciddiyiz. Hatta soruma "Evet" cevabı veren okurlarımız şimdiden beni alıkoymuş ki dans pisti beni ve eşlik edeceğim starları bekliyor. Siz de bizi aşağıdaki canlı videodan izleyebilirsiniz.




- ZzzzZzzZzZzZZz !!!
Gayet yorucuydu ve sanırım güzel dans ediyoruz. Size bir sır vereyim mi gerçek hayatta hiç bukadar kabiliyetli bir dansçı değilim ama  Mstar için bir adayım sanırım.

Bu sahnede parlamak için yanında arkadaşlarınla da yer alabilirsin. Hatta rakiplerine karşı yarışabilir, onlardan daha iyi dans edebildiğini de gösterebilirsin.

Sanırım biri bana meydan okuyor, benim dans pistinde şu kendine güvenen dansçıya gününü göstermem gerekiyor. Hadi sen de bize katıl Mstar oyna, bu sahne de yerini al. Işık gölgeni önüne düşürüyorsa ardından vuruyordur. İnsanlara yüzünü göster ışık senin için doğsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkür Ederiz.