26 Nisan 2012 Perşembe

Pirate Storm [Joygame]

En çok sevdiğim filmlerden biridir "Karayip Korsanları". Jack Sparrow o ilginç mimikleriyle hem komik hem de kurnazlığıyla kendini o filimde baş rolün hakkını vere vere insanların aklına kazıdı.

Eğer bu filmi izlemeyenler kaldıysa bence tüm seriyi bir ara vermeden izlemeliler.

Korsanların kötü oldukları kadar o filmde eğlenceli oldukları da bir gerçek. Her bir serisini izlediğim bu film sonrasında güzel bir korsan oyunu da oynayabilirim doğrusu.


İşte tam bu esnada Joygame geldi aklıma ve bilgisayarımı açar açmaz Joygame'e bağlandım. Dumanı üstünde bir oyundan bahsediyorlardı, adı da Pirate Storm.

Oyunun hikayesini okumaya başladım. Özetlersek;

Dünyanın en tehlikeli sularında, korkunç ama bir o kadar da eğlenceli bir maceranın içinde yer alıp, bu fantastik dünyada sadece denizde bulunan yaratıklar değil, acımasız korsanlar da denizlerin hakimi olmak için savaşmak gerekiyordu.

Tabii güçlü olmak için en iyi gemilere, silahlara, acımasız kaptanlara ve bir birliğe ihtiyacımız var. Oyuna giriş yaptım ve hemen rotamı ve dümenimi kabaran denizin ortasına, en kötü düşmanlara doğru çevirdim. Dalgalar büyük ama ben iyi bir denizci olacağım. Bu sular karardıkça gücümle yüzen her nesne gücümün altında ezilecek.

Joygame, 12 harita ve 3 bölge, kişisel olarak donatıp ayarlayabileceğiniz gemi ve oyun karakterleri, arkadaşlarınızla beraber omuz omuza savaşmak için klan ve parti sistemi ile aksiyonun hız kesmediği muhteşem bir oyunu sizlere sunuyor.

-Ahh! bu da ne? Hangi korsan bana saldırmaya cesaret edebilir? Mürettebat toplanın, yelkenleri indirin rotamız Venedik.

Bana yardımcı olmak için sen de bu dünyaya katıl.
Pirate Storm Kayıt Ol ve Sen de Pirate Storm Oynayarak Bu Dünyada Bir Korsan Ol.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkür Ederiz.